Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

3 panden in Rotterdam Beverwaard 
Auteur Bericht
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker
Bericht 
Als post bezorger kom ik wel eens leegstaande panden tegen. Nu kan ik melden dat ik 3 panden heb gevonden namelijk

xxxxx

Feit is wel dat deze panden portiekflats zijn maar er is een balkon waar je op kunt klimmen dus misschien dat het een poging waard is. Ik weet zeker dat deze panden al sinds Augustus 2008 leeg staan.

Dan is er ook nog xxxxxxxxx

Dit huis staat ook al geruime tijd te koop alhoewel ik niet compleet zeker ben van hoe lang maar dit kan uitgezocht worden.

Modbreak
  zoals maikel hieronder al aangeeft, kan je het beste dit soort info naar een ksu sturen. Het plaatsen op een openbaar forum is niet echt verstandig omdat de info dan ook bij mensen terecht komt waarvan je waarschijnlijk niet wilt dat het daarbij terecht komt.

06 feb 2010, 12:31
Profiel E-mail
Harde Kern
Harde Kern
Bericht 
Stroopwafel, PM dit en verwijder dit ASAP, vijandige partijen lezen ook mee!

06 feb 2010, 12:48
Profiel E-mail WWW
Nieuwe gebruiker
Nieuwe gebruiker
Bericht 
Ik ben fotograaf en ben op zoek naar krakers die mee willen werken aan een fotoreportage. Ik wil een reportage maken over prokraken. Met mijn reportage hoop ik kraken als positief punt onder de aandacht te brengen. Ik ben op zoek naar mensen die al jaren in kraakpanden wonen, naar protesten tegen kraakverbod, het kraken van een huis. Al deze dingen zou ik graag in beeld willen weergeven. Uit diverse steden en plaatsen door heel Nederland. Zo zal de overheid zien dat er dus veel mensen leed hebben bij het idee om kraken te verbieden.

Wie kan en wil mij helpen? Ik wil zo snel mogelijk van start met de reportage om het voor 1 oktober onder de aandacht te brengen.

Groetjes,

DVB FOTO

24 aug 2010, 20:30
Profiel E-mail
Vaste gebruiker
Vaste gebruiker
Bericht 
Wel knap laat om mee aan te komen zo na het aannemen v/h kraakverbod i/d Eerste Kamer. Niettemin goed om er aandacht op te blijven vestigen hoor, maar toch... En hoe en waar wil je dit onder de aandacht brengen dan?

Woe to those that add house to house
and join field to field,
until there's no room for anyone else

25 aug 2010, 21:36
Profiel E-mail
Antwoord op onderwerp   [ 4 berichten ]