onder het motto beter laat dan nooit....
deze maxima was een of andere griet die op een dag ineens binnen kwam gewandeld. Ze wou meer weten over wat er nou allemaal gebeurde in dat pand, en hierin was ze vrij opdringerig. (op een gegeven moment liep ze gewoon naar binnen -terwijl niemand haar binnen had gelaten- om te kijken wat we allemaal in de toekomstige weggeefwinkel hadden liggen, vervolgens zag ze wat leux en ging de camera uit...

)
Inmiddels is t pand een beetje voor jan lul gekraakt. De meeste mensen die er woonden hadden iets gevonden dat ze mooier vonden en zijn daar uiteindelijk naar toe verkast. En toen woonden er nog 2 mensen in 2 panden. (een van de 3 panden was in t begin al opgegeven), deze mensen hebben er ook geen zin meer in en willen nu ook weer wat anders gaan kraken waarschijnlijk. Mede omdat ze nu ook door ee klunzigheidje van een ander nu zonder stroom zitten.
Het plan van de weggeefwinkel is ook van de baan nadat er ineens brandveiligheidsinspectie binnenstond.
Verder stonden er ineens een aantal polen met honkbalknuppels binnen, zijn vrijwel alle ruiten ingekeild door neonazis, stond de kelder tot je knieen blank, en is er mot met zo'n beetje de hele buurt, en heeft de malafide eigenaar Slokker zn plannen op tafel.
Waarschijnlijk betekent dit dus het einde van de pandjes op de naarderstraat. Zonde, want t waren toch mooie pandjes, en er was eindelijk, sinds de Krisis, weer eens wat gekraakt in het centrum van Hillywood.
Sowieso stoor ik me aan een groot deel van deze groep 'nieuwe' krakers in hilversum. Ze hebben niet allemaal door dat t er in hilverdorp toch net ff anders aan toegaat dan in Deventer. Als je in hilversum gaat kraken vinden ze t meestal wel best zolang je je maar een beetje gedeisd houdt, en dus niet de gevel volstouwen met spandoeken, zwaaien met breekijzers op de stoep en voorbijgangers naroepen. En daar werden wij als bewoners van andere pandjes in hilversum dan weer op aangekeken.
Voor mijn gevoel heeft deze groep t voor de rest van krakend hilversum het dus wel aardig verneukt, en ik ben wat dat betreft dus wel blij dak nu weg ben uit dat durrep.
Ik heb gesproken.